Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

ΕΝΑ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΘΑΥΜΑ ΣΕ ΕΓΚΥΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΞΙΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΡΑΦΑΗΛ ΜΑΖΙ

ΕΝΑ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΘΑΥΜΑ ΣΕ ΕΓΚΥΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΞΙΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΡΑΦΑΗΛ ΜΑΖΙ

Σεβαστέ μου πάτερ Στρατή καλησπέρα σας.

Ονομάζομαι Ευθαλία Κουρτζήνη και είμαι από τις Σέρρες, οδός Φλωρ......, τηλ........
Θα ήθελα να γνωρίσω στην αγάπη σας ένα μεγάλο θαύμα που έκανε ο Ταξιάρχης και ο Άγιος Ραφαήλ στην κόρη μου.
Στις 19 Δεκεμβρίου 2010, η κόρη μου Χριστίνα θα αρραβωνιαζόταν επίσημα. Στις 29 όμως Νοεμβρίου ημέρα Δευτέρα, επιστρέφοντας από τη δουλειά της και καθώς κατέβαινε από το λεωφορείο, την χτύπησε ένα διερχόμενο με ταχύτητα αμάξι δύο βήματα από το σπίτι μας!!!!
Η Χριστίνα μου, χωρίς εμείς να το γνωρίζουμε ήταν έγκυος 4 μηνών!!!!!!

Εγώ βρισκόμουν στην αυλή του σπιτιού και άκουσα τον χτύπο και συγχρόνως τις φωνές: “Παναγιά μου, Παναγιά μου, πάει η κοπέλα, κρίμα το κοριτσάκι!!”
Έτρεξα να δω τι συμβαίνει και βλέπω κόσμο πάνω σε μία κοπέλα πεσμένη ακίνητη στον δρόμο.
Η κορούλα μου, η Χριστίνα μου ήταν κάτω ακίνητη, μέσα στα αίματα!!!
Έπεσα πανω της, την χάιδευα και της μιλούσα. Τίποτα, ήταν αναίσθητη. Τότε γονάτισα και μέσα στον κόσμο άρχισα να επικαλούμαι τον Μεγαλόχαρο Ταξιάρχη: “...Ταξιάρχη μου φθάσε. Φτερούγισε πάνω της και σώσε την, μην μου την παίρνεις......!!!”

Παπαστρατή μου, άκουσα το φτερούγισμα του!!! Αναθάρρησα

Αυτή την ώρα ήρθε το ασθενοφόρο και την πήρε. Μαζί της κι εγώ. Στο νοσοκομείο Σερρών. Εκεί πληροφορούμαι ότι ήταν έγκυος και οι γιατροί ζητούσαν την άδεια να της κάνουν αξονική τομογραφία και πως θα έχανε το παιδί.
Με τον σύζυγο μου πήραμε την ευθύνη, αλλά δεν δεχθήκαμε να πειράξουν το παιδί, γιατί πιστεύαμε ότι ο Αρχάγγελος θα το προστάτευε από κάθε κίνδυνο καθώς και την κορούλα μας.

Στην επέμβαση της Χριστίνας και στις εξετάσεις της όλα πήγαν καλά! Για το παιδί όμως οι γιατροί είχαν αμφιβολία και ακόμα ζητούσαν να κάνουν έκτρωση
Στο δωμάτιο της το βράδυ, στο Νοσοκομείο, ήρθε ο Άγιος Ραφαήλ! Τη σήκωσε και περπάτησαν μαζί.
“... ΒΛΕΠΕΙΣ;” ...της είπε... “ΟΛΑ ΠΗΓΑΝ ΜΙΑ ΧΑΡΑ, ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ”

Όταν όμως της έκαναν μία εξέταση 'ερυθράς' δεν ήταν καθόλου καλή και οι γιατροί και πάλι μας είπαν ότι το παιδί θα γεννηθεί ελαττωματικό και ότι πρέπει να το χάσει.
Πάλι εγώ δεν άφησα να γίνει κάτι τέτοιο. Είχα τόση μεγάλη πίστη ότι ο Ταξιάρχης δεν θα άφηνε το παιδί να πάθει κακό, ούτε στο εκατομμύριο είχα αμφιβολία για το αντίθετο.

Από την πρώτη ημέρα που έμαθα ότι είναι έγκυος η Χριστίνα μου, την πότιζα κάθε πρωί αγιασμό από τον Ταξιάρχη μας και της λάδωνα την κοιλίτσα της! Γονατιστή μπροστά στην εικόνα του κάθε βράδυ προσευχόμουν στο Μεγαλόχαρο, έπαιρνα κουράγιο και το μετέδιδα στη Χριστίνα μου!

Η Χριστίνα μας παντρεύτηκε, γέννησε ένα χαριτωμένο κοριτσάκι υγιέστατο! Οι πάντες στο νοσοκομείο έτριβαν τα μάτια τους βλέποντας το μεγάλο αυτό θαύμα. Δεν περίμεναν μετά από τόσες εξετάσεις, απαγορευτικές για εγκύους, μετά από τόσα φάρμακα, επίσης απαγορευτικά για τέτοιες καταστάσεις, το παιδί να γεννηθεί φυσιολογικό!

Στις 20 Ιουλίου ήρθαμε στο Μανταμάδο, στον Ταξιάρχη μας και βαπτίσαμε την εγγονή μου και της δώσαμε τα ονόματα Ταξιαρχούλα-Ραφαηλία.

Ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας τον Αρχάγγελο και τον Άγιο Ραφαήλ. Ευχαριστούμε την Ιεροσύνη σας για τις προσευχές σας και ευχόμαστε ο Ταξιάρχης να είναι βοηθός και προστάτης σ`όλους τους πονεμένους και σ`αυτούς που έχουν την ανάγκη Του.
Σας φιλώ το χέρι με σεβασμό και αγάπη.
Ευθαλία Γκουρτζήνη, Σέρρες

ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ “Ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ” Αρ.φύλλου 2170, Ιούλιος – Σεπτέμβριος 2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου