Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΑΠΟ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΑΞΙΑΡΧΗ Α ΜΕΡΟΣ

1.Τον είδα μπροστά μου,σε στιγμή που είχα πρόβλημα υγείας(στένωση αριστερής καρωτίδας-50%)και μου είπε ότι είμαι καλά,να μην ανησυχώ...και πράγματι στην επόμενή μου εξέταση τα μηχανήματα έδειξαν...πεντακάθαρες τις εξετάσεις!από τότε(2009)και κάθε χρόνο τον επισκέπτομαι στο"σπίτι"Του στον Μανταμάδο Λέσβου!Μεγάλη η Χάρη Του!

2.TON EIXA ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΕΙ ΝΑ ΜΕ ΘΕΡΑΠΕΥΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΞΙΦΟΣ ΤΟΥ,!ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΕΝΟΙΩΘΑ ΕΝΑΝ ΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΠΑΝΩ ΔΕΞΙΑ.ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ.ΩΣΠΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΘΕΡΑΠΕΥΣΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 9 ΜΗΝΕΣ!

3. Ο ΑΓΙΟΣ ΡΑΦΑΗΛ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΕΝΑ ΒΡΑΔΙ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΤΟ ΝΗΣΙ!ΤΟ ΝΗΣΙ ΕΙΝΑΙ Η ΛΕΣΒΟΣ ΟΠΟΥ ΘΑ ΠΗΓΕΝΕ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΔΕΡΦΗΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΡΑΦΑΗΛ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΑΞΙΑΡΧΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΒΟΗΘΙΣΕΙ ΤΟΝ ΓΑΜΠΡΟ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ.ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΕΝΑ ΧΡΟΝΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΠΥΡΕΤΟ Η ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ ΤΕΛΙΚΑ ΗΤΑΝ ΜΥΝΙΓΓΙΤΙΔΑ ΚΑΙ ΣΥΨΑΙΜΙΑ ΜΑΖΙ...ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΔΕΝ ΕΔΕΙΝΑΝ ΠΟΛΛΕΣ ΕΛΠΙΔΕΣ,ΤΟΤΕ ΘΥΜΙΘΗΚΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΚΑΙ ΕΤΑΞΑ ΣΤΟΝ ΡΑΦΑΗΛ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΑΞΙΑΡΧΗ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΠΑΩ ΑΜΕΣΟΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ...ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ Η ΜΙΚΡΗ ΖΩΗΤΣΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΟΛΟ ΤΟ ΒΡΑΔΙ ΟΡΘΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΥΝΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΣΕ ΚΩΜΑ ΑΛΛΑ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΤΗΝ ΕΣΩΣΑΝ..ΘΑΥΜΑ ΕΙΠΑΝ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ..ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΒΡΑΔΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΙΔΑ ΤΟΝ ΤΑΞΙΑΡΧΗ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΟΥ!ΜΕΓΑΛΗ Η ΧΑΡΗ ΤΟΥΣ,ΔΟΞΑΣΜΕΝΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ!

4. πριν κάποια χρόνια ήμουν άνεργη και του ζητούσα να με βοηθήσει.Μία βραδιά είδα στον ύπνο μου ότι τον είχα επισκεφτεί με μία γειτόνισσά μου και μας χαμογελούσε. Την επόμενη ημέρα η ίδια γειτόνισσα μου είπε ότι ένας γνωστός μας, ιδιοκτήτης μαγαζιού με αναζητούσε για να μου προτείνει δουλειά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου