Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

Ο ΦΤΕΡΩΤΟΣ ΓΙΑΤΡΟΣ-ΝΕΟ ΘΑΥΜΑ

Ο ΦΤΕΡΩΤΟΣ ΓΙΑΤΡΟΣ
Σεβαστέ μου Γέροντα, τα σέβη μου.
Θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω ένα μεγάλο θαύμα που έκανε ο Ταξιάρχης στον άνδρα μου και να σας παρακαλέσω να δέεστε για την υγεία μας
Ονομάζομαι Μαρία Κουρελιά και η διεύθυνση μου είναι ........ Λαμία. Το τηλέφωνο μου 223102.........
Ο άνδρας μου πάτερ, Γεώργιος Κουρελιάς είχε μεγάλο πρόβλημα υγείας με τον αιματοκρίτη του. Η κατάσταση του φοβερή. Κάθε 8 ημέρες ήταν υποχρεωμένος να βάζει αίμα!!! Αυτές οι συνεχείς μεταγγίσεις είχαν αρκετά εξαντλήσει τον οργανισμό του, που καθημερινώς “έπεφτε” και έβλεπα συνεχώς να χειροτερεύει.
Τότε άκουσα για τον Ταξιάρχη. Διάβασα ένα από τα βιβλία του και έμαθα ότι ο Ναός του, με την ανάγλυφη εικόνα Του, βρίσκεται στο Μανταμάδο της Λέσβου και πως είναι πολύ θαυματουργός. Όλη τη νύχτα ξαγρύπνησα μπροστά στο εικονοστάσι μου, προσευχόμενη και ζητούσα την μεσιτεία και βοήθεια του Ταξιάρχη.
Νοερά προσπαθούσα να βρεθώ στο Μανταμάδο, που δεν έχω έρθει ποτέ. Να σταθώ μπροστά στην ανάγλυφη εικόνα του Ταξιάρχη, που με την φαντασία μου και την βοήθεια του βιβλίου του, προσπαθούσα να την φανταστώ με Αγγελικό γλυκό πρόσωπο.
Δεν ξέρω πως, μα με πήρε ο ύπνος γονατιστή, καθώς προσευχόμουν. Είδα τότε στο όνειρο μου ότι βρισκόμουν μαζί με τον άνδρα μου στο Νοσοκομείο της Λαμίας, για να πάρουμε τα αποτελέσματα των εξετάσεων αίματος του συζύγου μου. Έξω από τα εργαστήρια του Νοσοκομείου συναντώ έναν γιατρό που έβγαινε απ`αυτά και τον ρωτώ:
- “ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΊΖΕΤΕ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΑΙΜΑΤΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΑΝΔΡΑ ΜΟΥ;”
- “ ΝΑΙ ”, μου απάντησε, “ ΈΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΏΣΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ. Ο ΑΙΜΑΤΟΚΡΙΤΗΣ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΕΒΕΙ ΑΡΚΕΤΑ, ΣΤΑ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΉΣ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΞΑΝΑ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΣΎΖΥΓΟ ΣΟΥ.”
Ένιωσα μεγάλη χαρά και τα λόγια του μου έδωσαν πολύ θάρρος, έπειτα από την μεγάλη απογοήτευση που είχαμε από την πορεία της υγείας του ανδρός μου, και που αυτή η αγωνία και η απογοήτευση είχαν περάσει και μέσα στο υποσυνείδητο, στο όνειρο μου!
Τον ξαναρωτώ:
- “ ΤΑ ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΥΚΑ ΑΙΜΟΣΦΑΙΡΙΑ ΕΊΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΚΑΛΑ;” και εκείνος μου απαντάει:
- “ ΝΑΙ, ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΕΊΝΑΙ ΚΑΛΑ, ΕΊΝΑΙ ΣΤΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΜΗΝ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ.”
Τότε συνειδητοποίησα ότι τον εν λόγω γιατρό δεν τον είχα ξανασυναντήσει στο Νοσοκομείο, που είχα μάθει και την τελευταία του γωνιά, και τον ρωτώ:
- “ ΕΊΣΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΥΤΟ;; ”
- “ ΝΑΙ, ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΑΙΜΑΤΟΛΟΓΟΣ. ”
Τον ξαναρωτώ:
- “ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ;”
Μου απαντά:
- “ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ ! ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ !!! ”
“Ταξιάρχη μου, Ταξιάρχη μου”, φώναξα, και οι φωνές μου με ξύπνησαν. Ήμουν γονατιστή μπροστά στο εικονοστάσι μου!
Πηγαίνω γρήγορα στον άνδρα μου και του εξιστορώ το ζωντανό μου όνειρο. Εκείνος σταυροκοπήθηκε και είπε: “Μακάρι να βγει αληθινό”.
Μετά από δύο ημέρες πήγαμε στο νοσοκομείο και πριν γίνει η μετάγγιση στον άνδρα μου, του έγιναν οι αιματολογικές εξετάσεις. Σκεφτείτε τη χαρά και τα δάκρυα ευγνωμοσύνης μας προς τον Ταξιάρχη, όταν ο γιατρός που μας παρακολουθούσε μας είπε χαμογελαστός:
- “ Φαίνεται τελειώσαν τα βάσανα σας. Οι εξετάσεις είναι πολύ καλές. Πραγματικά μας εκπλήσει το γεγονός αυτό της απότομης αλλαγής. Θα πρέπει να ξαναέλθετε σε λίγες μέρες για να κάνουμε πάλι τις εξετάσεις αυτές. ”
Ξανά και ξανά πήγαμε, και οι εξετάσεις καλυτέρευσαν, εώς ότου έφτασαν στα φυσιολογικά τους επίπεδα!
Η πρώτη μας μέριμνα ήταν να έρθουμε και να ευχαριστήσουμε τον Προστάτη Άγιο μας, τον Ταξιάρχη. Μπαίνοντας στην εσωτερική αυλή, αντίκρυσα στα δεξιά μας, μια ολόσωμη εικόνα του Ταξιάρχη ασημοστολισμένη. Η καρδιά μου αναπήδησε.
Τα χαρακτηριστικά του προσώπου της εικόνας, ίδια με τα χαρακτηριστικά του γιατρού, που είχα δει στο όνειρο μου!!!
“Ω Αρχάγγελε του Κυρίου, σ`ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας. Είσαι ο μεγάλος Προστάτης μας”.
Ο άνδρας μου πάτερ, από τότε είναι πολύ καλά και απολαμβάνει τη ζωή, δοξάζοντας τον Θεό και τον Προστάτη του Αρχάγγελο!
Πρωτοπρεσβυτέρου Ευστρατίου Δήσσου, ΠΟΙΗΤΙΚΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΓΓΕΛΩΝ ΜΑΝΤΑΜΑΔΟΥ, ΤΟΜΟΣ `Δ, σελ.90

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου