Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΘΑΥΜΑΣΤΟΥ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟΥ

Σήμερα γυρισαμε απο Τήνο με γεμάτη απο ευτυχία την ψυχή μας! Επισκευτηκα το Ευλογημένο νησί έχοντας παρέα το μωρακι μου. Ήξερα οτι θα ηταν πολύ κουραστικο χωρίς να έχω βοήθεια. Όμως δε σταθηκα στη ταλαιπωρία και με τη Χάρη της Παναγίας τα καταφέραμε μια χαρά, με πολύ κούραση , αλλά μια χαρά!!!! Και σήμερα συνέβη κάτι το συγκλονιστικό..... Καθώς λοιπον κατεβαιναμε το δρόμο απο την εκκλησία περνουσαμε μπροστά απο τα μαγαζιά. Περάσαμε και απο 2-3 με εκκλησιαστικά ειδη και εικόνες. Το μωρο στο καρότσι... Να σας πω κιόλας οτι δε μιλάει ακόμη άλλο απο το μαμά, μπαμπά, γιαγιά παππού... Οποτε όταν θέλει να μου πει κάτι μου δείχνει... Ξαφνικά ΚΑΡΦΩΝΕΙ το βλέμμα του στις εικόνες και κάτι μου δείχνει. Η κύρια που έχει το μαγαζί έρχεται κοντά μας χαμογελώντας στο παιδι μου και μου λέει: Αχου μωρέ το αντρακι μου, χαίρεται με τις εικόνες! Το παιδι γελαγε, φώναζε, χτυπούσε παλαμάκια και έβλεπε ξεκάθαρα κάποιος το ποσο πολύ χαρούμενος ηταν με αυτό ( ? )που έβλεπε. Τον ρωταω λοιπον τι είναι αγάπη μου? Με ενα χαμόγελο ευτυχίας στο μικρο του προσωπακι, απλώνει το χερακι του και μου δείχνει με επιμονή κάτι.... Και όταν γυρναω να δω ... Μένω έκπληκτη! Αρχίζω να κλαίω και η κύρια με ρωτάει τι συμβαίνει... Το παιδάκι μου, μέσα σε όλες αυτές τις εικόνες που είχε αυτή η κύρια , μου έδειχνε την εικόνα Του! Ναι! Την οίκο να του Αρχάγγελου Μιχαήλ!!!!!!!! Του προστάτη του! Τοτε εξηγησα στη κύρια οτι έχω τάξει το παιδι μου και του έχω δώσει το όνομα του. Συγκινήθηκε και εκείνη πολύ. Με ρώτησε αν της επιτρέπω να του βάλει λίγο μοιρο. Μας σταύρωσε και τους δυο! Για αλλη μια φορά η παρουσια του τόσο έντονη στη ζωή μας!!! Δοξασμένο το όνομα του και παντα να προστατεύει το παιδάκι μου και όλα τα παιδιά του κόσμου!!!! Ήθελα να το μοιραστω μαζί σας φιλοι μου!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου