Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

ENA ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΠΟΥ ΕΠΑΣΧΕ ΑΠΟ ΠΑΡΚΙΝΣΟΝ...! ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ ΣΤΟ ΝΕΟ ΑΓΙΟΛΟΓΙΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 2015 ΤΟΥ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΑΡΧΗ ΣΤΟ ΜΑΝΤΑΜΑΔΟ.

Σεβαστέ μου Παπαστρατή, την ευχή σου. Λέγομαι Μπενέτου Ειρήνη και κατάγομαι από την Λέσβο.
Έτσι άρχιζε η επιστολή που έλαβα από το ταχυδρομείο τον Ιούλιο του 2013 και συνέχιζε:
Από μικρή είχα μεγάλη πίστη προς τον Ταξιάρχη και οι γονείς μου κάθε χρόνο με πήγαιναν στο Μανταμάδο για προσκύνημα. Τον είχα προστάτη και εκείνος σε κά;θε δύσκολη στιγμή της ζωής μου με βοηθούσε και έβλεπα χειροπιαστά τη βοήθεια Του. Γι`αυτό και το πρώτο μου παιδί το έταξα και το βάπτισα στον Ταξιάρχη.
Πριν τρία χρόνια μου έδωσαν κάτι φάρμακα οι γιατροί που μου προξένησαν πάρκινσον!
Η διάγνωση της ασθένειας έγινε έπειτα από πολλές εξετάσεις. Εγώ δεν το έβαζα κάτω, ήλπιζα και πίστευα ότι ο Ταξιάρχης θα με βοηθήσει να θεραπευτώ!
Άρχισα τις προσευχές και τις επισκέψεις μου στον Άγιο Ναό του. Καταλάβαινα ότι κάτι γίνεται μέσα μου. Τα συμπτώματα που μου είχαν παρουσιαστεί στην αρχή άρχισαν σιγά-σιγά να φεύγουν!
Όταν πια είχαν χαθεί εντελώς σε ένα χρόνο, έκανα νέες εξετάσεις στην Αθήνα.
Σκεφτείτε την έκπληξη του γιατρού, όταν αυτές ήταν αρνητικές, δεν μπορούσε να πιστέψει στα μάτια του!
- Πως έγινε αυτό; έλεγε και ξαναέλεγε..
Τότε εγώ του απάντησα:
- Γιατρέ μου, μη ξεχνάτε ότι πάνω από εσάς και την ιατρική βρίσκεται ο Ταξιάρχης του Μανταμάδου στη Μυτιλήνη!
Εκείνος, όντας πιστός χριστιανός, έκανε τον σταυρό του και είπε:
- Έτσι είναι κ.Ειρήνη
Πάτερ μου, τον Ταξιάρχη τον έχω Προστάτη και πολλές φορές σε δύσκολες στιγμές της οικογένειας μου βλέπω κάποιον Μιχάλη ή Στρατή να με συμβουλεύει τι πρέπει να κάνουμε και πάντα αυτή η κίνηση που μας προτρέπει να κάνουμε αποδεικνύεται σωτήρια!
Μακάρι η χάρη του να προστατεύει όλο τον κόσμο και ιδιάτερα εκείνους που τον αγαπούν και τον εμπιστεύονται.
Πάτερ, με εκτίμηση σας φιλώ το χέρι και ζητώ την ευλογία σας.
Με σεβασμό
Ειρήνη Μπενέτου
Πηγή: ΑΓΙΟΛΟΓΙΟ – ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 2015, ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΠΑΜΜΕΓΙΣΤΩΝ ΤΑΞΙΑΡΧΩΝ ΜΑΝΤΑΜΑΔΟΥ ΛΕΣΒΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου