Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

ΕΝΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥ ΣΕ 18ΧΡΟΝΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΣΠΑΝΙΑ ΜΟΡΦΗ ΚΑΡΚΙΝΟΥ... ΜΟΛΙΣ 46 ΑΤΟΜΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ... ΚΑΙ ΟΜΩΣ Η ΠΙΣΤΗ ΕΦΕΡΕ ΤΟ ΘΑΥΜΑ...


Αγαπητέ και σεβαστέ μου Παπαστρατή
Θέλω να σου αναφέρω Πάτερ μου ένα μεγάλο θαύμα του προστάτη μας Ταξιάρχη που έκανε πάνω στο εγγονάκι μου, κοριτσάκι 18 χρονών.
Πέρυσι το παιδί μας, έβγαλε κάτι σπυράκια στο σωματάκι του. Δεν τα δώσαμε πολύ σημασία, γιατί είναι λίγο αλλεργικό. Όμως αυτά μεγάλωναν και άλλαζαν χρώμα, από ροζ γινότανε κόκκινα, βυσσινιά έπειτα μαύρα και σάπιζαν. Πήγαμε εδώ στο Βοστάνειο νοσοκομείο, καθώς και σε άλλους γιατρούς έξω στην πόλη και ο καθένας έλεγε τη γνώμη του, χωρίς να ειναι για κάτι βέβαιοι ή να φέρνουν αποτέλεσμα οι συνταγές τους.
Στο νοσοκομείο της βρήκαν μια αλλεργία πολύ σπάνια. Ο κ.Αντωνιάδης, ο δερματολόγος, μας προέτρεψε να πάμε στην Αθήνα.... “ Εκεί υπάρχουν τελειότερα μηχανήματα για να αντιμετωπιστεί σωστά και καίρια το πρόβλημα “, μας είπε.
Πήγαμε στο νοσοκομείο Συγγρού. Οι γιατροί την κράτησαν μέσα και έκαναν πολλές εξετάσεις, καθώς και νέα βιοψία. Επειδή όμως ήταν Μεγάλη Εβδομάδα, μας είπαν να φύγουμε και πως εκείνοι θα μας ενημέρωναν μετά το Πάσχα, πότε θα επιστρέφαμε γιατί και οι εξετάσεις, που έκανε το εγγονάκι μου μέσα στο νοσοκομείο, ήθελαν έναν ορισμένο χρόνο να βγουν.
Σε 15 μέρες μας ειδοποίησαν να πάμε αμέσως χωρίς καθυστέρηση, γιατί οι εξετάσεις έδειξαν μία σπάνια μορφή καρκίνου. Φύγαμε, μαζί μας και ο Ταξιάρχης! Μια εικόνα του Ταξιάρχη πάντα στην αγκαλιά μου χωρίς να την αποχωρίζομε ποτέ.

Στο νοσοκομείο τους βρήκαμε όλους αναστατωμένους. Σε όλο τον κόσμο μόνο 46 άτομα είχαν αυτή τη μορφή καρκίνου “Τ”, που είχε το εγγονάκι μου και απ'αυτούς μόνο οι 6 ήταν εν ζωή. Μετά από διάφορες πάλι εξετάσεις μας έστειλαν στο αιματολογικό νοσοκομείο, το Αττικό, στον αιματολόγο κ.Σωτήρη Παπαγεωργίου. Πήγαμε. Ο Ταξιάρχης δεν ξεκολλούσε από κοντά μου μέρα-νύχτα! Και εκεί έγιναν πάρα πολλές εξετάσεις, καθώς και η εξέταση μυελού των οστών, βιοψία και άλλες δύσκολες εξετάσεις. Όσο περισσότερες εξετάσεις έκαμαν οι γιατροί στο εγγονάκι μου, τόσο εμείς περισσότερες παρακλήσεις ψάλλαμε στον Ταξιάρχη.
Στο τέλος δεν βρήκαν τίποτα! Έστειλαν μήνυμα στο νοσοκομείο Συγγρού να τους αποστείλλει την την βιοψία του λεμφώματος “Τ” κυττάρων, που είχε κάνει το παιδί μας. Το Συγγρού την είχε στείλει στον Ευαγγελισμό για περισσότερη έρευνα.
Πήγαμε και την πήραμε από τον Ευαγγελισμό και αφού την σταύρωσα πάνω στην εικόνα Του Ταξιάρχη πολλές φορές, την έφερα στο νοσοκομείο Αττικό, ψάλλοντας το απολυτίκιο του Ταξιάρχη. Εκεί τις έδωσα στον υπεύθυνο αιματολόγο γιατρό που με περίμενε τον κ.Παπαγεωργίου.
Την άνοιξε και έμεινε κατάπληκτος, γιατί στο φάκελο μέσα είχε εξέταση μυελού των οστών, που δεν είχε κάνει το κοριτσάκι μου στο νοσοκομείο Συγγρού.
- “..Άλλη εξέταση έδωσαν...” είπε και αφου συννενοήθηκε με τους άλλους γιατρούς που συνεργάζοταν, αποφάσισαν να κάνουν εκεί όλες τις εξετάσεις από την αρχή.
Έκαναν πολλές εξετάσεις και εγώ πολλές προσευχές στον προστάτη μας!!
Αποτέλεσμα;; ΟΛΕΣ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΕΣ!
- “....Τούτο δεν εξηγείται έλεγαν και ξαναέλεγαν οι γιατροί!!!...”
Στο τέλος όλοι αποφάνθηκαν:
- “...Θαύμα!!!!!.... Μόνο ένα θαύμα μπορεί να εξηγήσει το φαινόμενο αυτό, αν δεν είναι ένα μεγάλο λάθος...”
Αλλα πάλι πως είναι δυνατόν να γίνουν όλες οι εξετάσεις λάθος; Ίδιες εξετάσεις ενός μηνός στο ίδιο νοσοκομείο, με τα ίδια μηχανήματα και τους ίδιους γιατρούς να διαφέρουν εντελώς μεταξύ τους, όσο η μέρα με τη νύχτα!

- “..ΝΑΙ...”, Ψέλλισα βουρκωμένη... “... ΕΙΝΑΙ ΘΑΥΜΑ.., ΑΥΤΟΣ ΕΔΩ, και δείχνοντας την εικόνα που είχα στην αγκαλιά μου, μέσα απο τα αναφιλητά της χαράς μου, τους είπα:
“....ΑΥΤΟΣ ΕΔΩ, ΑΥΤΟΣ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΘΑΥΜΑ, Ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ...”
Μόλις φτάσαμε στο νησί, ήρθαμε στον Ταξιάρχη και λειτουργήσαμε, ήσουν εσύ για τα μάτια σου στην Αθήνα, μας είπανε. Μαζί με τα ονόματα της λειτουργίας σου αφήσαμε και την επιστολή αυτή και θα θέλαμε, αν το εγκρίνει η ιεροσύνη σου, να το δημοσιεύσετε προς δόξα των Αρχαγγέλων.
Το εγγονάκι μου, μας είπαν οι γιατροί, θα το παρακολουθούν συχνά, για ένα χρόνο, όμως εμείς ήμαστε βέβαιοι ότι ο Ταξιάρχης είναι κοντά της και τίποτα δεν μπορεί να του κάνει κακό.
Τα σπυράκια πέρασαν και το προσωπάκι του είναι πεντακάθαρο και υγιεινό. Δόξα το Θεό και του μεγάλου Ταξιάρχη, όλα πανε καλά στο βλαστάρι μου.
Πάτερ Στρατή ευχαριστούμε και δοξάζουμε το Μεγαλόχαρο Άγιο μας, τον Προστάτη και βοηθό της οικογένειας μας. Όλου του κόσμου η δόξα και τα ευχαριστώ δεν φτάνουν για Κείνον.
Εγώ είμαι η γιαγιά και με λένε Γιαννούλα και μένουμε στα Πάμφυλα Μυτιλήνης.
Υ.Γ. Συγχώρα με, που σου έκλεψα το χρόνο σου και ασπάζομαι με σεβασμό το χέρι σου. Ένα μεγάλο ευχαριστώ. Να θυμάσαι το εγγονάκι μου στις προσευχές σου. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Περιοδικό “Ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ” Αρ.φύλλου 219, Ιούλιος – Σεπτέμβριος 2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου