Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΤΑΞΙΑΡΧΗ, ΣΕ ΑΣΘΕΝΗ ΜΕ ΚΑΡΚΙΝΟ ΤΟΥ ΕΝΤΕΡΟΥ, ΟΤΑΝ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΔΕΝ ΕΔΙΝΑΝ ΚΑΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ...!

ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΤΑΞΙΑΡΧΗ, ΣΕ ΑΣΘΕΝΗ ΜΕ ΚΑΡΚΙΝΟ ΤΟΥ ΕΝΤΕΡΟΥ, ΟΤΑΝ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΔΕΝ ΕΔΙΝΑΝ ΚΑΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ...!

Πάτερ
Σας φιλώ το χέρι και επικαλούμαι τις ευλογίες σας.
Κατάγομαι από τη Θεσσαλία και ήρθα να ευχαριστήσω τον Αρχάγγελο μας για την θαυμαστή σωτηρία του αδερφού μου από Αυτόν.
Πριν δύο χρόνια ο αδελφός μου είχε μία τρομερή γαστρεντερίτιδα, η οποία δεν υποχωρούσε παρ`όλες τις φαρμακευτικές θεραπείες που έκανε για πολύ καιρό.
Μετά από εξετάσεις σε γαστρεντερολόγο, αξονικές τομογραφίες και κολονοσκοπήσεις, διαπιστώθηκε καρκίνος στο έντερο με δύο εστίες. Μέσα σε σαράντα ημέρες έχασε ο αδερφός μου 20 κιλά!!!
Οι γιατροί δεν μας έδιναν καθόλου ελπίδες, παρά μόνο μας έλεγαν να ελπίζουμε στο Θεό για ένα θαύμα.
Ο Ταξιάρχης ήταν γνωστός σε εμάς, είχαμε έλθει παλιότερα και Τον προσκυνήσαμε και ο νους μου τότε πήγε σε Κείνον. Έφερνα νοερά τον εαυτό μου μπροστά στη θαυμαστή εικόνα Του και Τον προσκυνούσα γονατιστή. Μια βέβαιη ελπίδα μέλωνε τότε μέσα μου τον πόνο και το σφίξιμο της καρδιάς. Οι φόβοι μου θαρρείς ξεθώριαζαν, η αγωνία μου μαλάκωνε και η βεβαιότητα της θεραπείας του αδελφού μου, συνεχώς και περισσότερο δυνάμωνε. Πίστεψα σε Κείνον ολόψυχα. Κάθε πρωί και βράδυ άλοιφα με το λαδάκι της κανδήλας Του, το άρρωστο σημείο.
Οι γιατροί μας είπαν ότι το συντομότερο θα πρέπει να πάμε στην Αθήνα για να τον χειρουργήσει ειδικός χειρούργος, εκείνοι δεν το αποτολμούσαν!!! Τον έφερα στο Θεραπευτήριο “Υγεία”.
Ο γιατρός που τον ανέλαβε έιχε μεγάλη εμπειρία σε νοσοκομείο στην Αμερική και ήταν η καλύτερη περίπτωση για τον αδελφό μου.
Στις 7 Ιανουαρίου 2011 το απόγευμα τον εξέτασε και μας είπε επειγόντως την άλλη μέρα να κάνει εισαγωγή στο Νοσοκομείο για χειρουργείο. Το πρωί όμως, πριν πάει στο νοσοκομείο, πήγε στην τουαλέτα και μέσα σε πολύ φριχτούς πόνους έβγαλε ιστό 8 εκατοστών μεγαλύτερο από ένα αυγό!!! Το δείξαμε στο γιατρό και εκείνος είπε ότι, “ΕΣΥ ΧΕΙΡΟΥΡΓΗΘΗΚΕΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ”
Τον ρώτησε έπειτα αν έβγαλε καθόλου αίμα και εκείνος απάντησε αρνητικά,
“Άρα”, είπε “Το ένα ξεκόλλησε, το δεύτερο όμως που είναι ενσωματωμένο στο έντερο όπως το χορτάρι στη γη, πρέπει να αφαιρεθεί μαζί με το κομμάτι του εντέρου”!!
Ήταν Κυριακή 9 Ιανουαρίου και αποφάσισε ο γιατρός να κάνει καινούρια αξονική και κολονοσκόπηση πριν την εγχείριση!!
Εμένα όμως δεν μου έβγαζες από το μυαλό ότι αφού αποφάσισε ο Ταξιάρχης να κάνει Εκείνος την εγχείρηση δεν θα σταματήσει στα μισά!!! Θα την τελειώσει!!!
Λέω λοιπόν στον αδερφό μου:
“ΑΔΕΛΦΕ Ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΜΙΣΕΣ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΟΥ, ΕΧΕ ΠΙΣΤΗ!!!!”
Πράγματι μεγάλε μου Αρχάγγελε!!! Βγαίνει έξω ο γιατρός και μας λέει:
“ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΙΚΗ, ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΟΥ ΕΔΩ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!! ΣΤΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΔΩ, ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΤΥΧΕ ΤΕΤΟΙΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ, ΟΥΤΕ ΤΟ ΕΧΩ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑ Ή ΣΕ ΒΙΒΛΙΟ, ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ!! ΕΧΕΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ΚΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΙΣΤΟΣ, ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΞΙΣΟΥ ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΙ ΕΝΣΩΜΑΤΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ ΕΝΤΕΡΟ!!!”
Μετά από επαναληπτικές εξετάσεις σαράντα ημερών δεν βρέθηκε απολύτως τίποτα! Σήμερα ο αδερφός μου χαίρει άκρας υγείας!! Ήταν το ΘΑΥΜΑ του Ταξιάρχη!
Θα Τον ευγνωμονούμε, θα Τον ευχαριστούμε και θα Τον δοξάζουμε σε όλη μας τη ζωή. Δεν υπάρχουν λόγια για την μεγάλη μεσιτεία, που έφερε το έλεος και την ευσπλαχνία του ΑΓΙΟΥ μας ΘΕΟΥ στον αδελφό μου.
Μετά τιμής και σεβασμού Μαρία Συλάκου, Χολαργός
ΑΓΙΟΛΟΓΙΟ – ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 2015, ΕΝΟΡΙΑΚΟΥ ΝΑΟΥ ΠΑΜΜΕΓΙΣΤΩΝ ΤΑΞΙΑΡΧΩΝ ΜΑΝΤΑΜΑΔΟΥ ΛΕΣΒΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου