Κυριακή 20 Ιουλίου 2014

TΟ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΤΑΞΙΑΡΧΗ ΣΤΗ ΝΑΤΑΣΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΠΑΣΧΕ ΑΠΟ ΣΚΛΗΡΥΝΣΗ ΚΑΤΑ ΠΛΑΚΑΣ!

ΤΟ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΤΑΞΙΑΡΧΗ ΣΤΗ ΝΑΤΑΣΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΠΑΣΧΕ ΑΠΟ ΣΚΛΗΡΥΝΣΗ ΚΑΤΑ ΠΛΑΚΑΣ! ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΑΝΙΑΤΗ....! ΤΟ ΘΑΥΜΑ Η ΝΑΤΑΣΑ ΤΟ ΕΖΗΣΕ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ, ΑΝΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΤΑΞΙΑΡΧΩΝ 8/11/2013!

ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ 7 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2013, ΕΙΧΕ ΠΑΡΑΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΑΓΡΥΠΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΗΣ, ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΤΩΝ ΤΑΞΙΑΡΧΩΝ, ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΖΩΟΔΟΧΟΥ ΠΗΓΗΣ,
Η ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΗ....!
Αθήνα 02 / 02 / 2014
Ονομάζομαι Τσεσμελή Αναστασία του Γεωργίου και της Ουρανίας γενημμένη στο Μαρούσι Αττικής την 01 / 04 / 1989 και κάτοικος Ιλίου Αττικής. Για πρώτη φορά βρέθηκα στο Ναό την 01 / 04 / 2007 (ημέρα της ενηλικίωσής μου). Στις 02 / 01 / 2008 παντρεύτηκα με τον σύζυγό μου Σπυρίδων Τσιρωνά, ο οποίος και είναι μόνιμος Υπαξιωματικός του Στρατού Ξηράς και στις 13 / 02 / 2008 πήρε την πρώτη του μετάθεση για την 98 ΜΕΘ στην Παγανή, οπότε και αναγκαστήκαμε να μετακομίσουμε στη Μυτιλήνη. Το ίδιο έτος, την ημέρα της Χάρης Του, μεταβήκαμε στο μοναστήρι με τα πόδια όπως συνηθίζεται από τους κατοίκους της περιοχής
Τον επόμενο Μάρτη έμεινα έγκυος στο πρώτο μου παιδί, το οποίο γεννήθηκε 13 / 11 / 2009 21:47, πήρε την ευχή του 40ημέρου από τον π.Ευστράτιο κι επειδή είχα προβλήματα κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης τον έταξα στον Άγιο και τον βαφτίσαμε Γεώργιο – Ταξιάρχη. Η μητέρα μου είχε τάξει να επισκεφθεί το νησί και να προσκυνήσει τον Αρχάγγελο εάν όλα πήγαιναν καλά με τον τοκετό μου. 
Στις 06 Σεπτεμβρίου του 2010 (ημερομηνία γενεθλίων του συζύγου μου), μας αξίωσε και μαζί με την μητέρα μου και τον αδερφό μου ήρθαμε στον Μανταμάδο, εγώ κυοφορούσα το 2ο παιδί μου. Την στιγμή που πλησίασε να προσκυνήσει την εικόνα του Ταξιάρχη που βρίσκεται στο εσωτερικό της εκκλησίας «Ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ ΑΛΛΑΞΕ ΧΡΩΜΑ ΚΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΑΚΟΚΚΙΝΟΣ», μάς φώναξε προσκυνήσαμε εγώ, ο αδερφός μου κι ο άντρας μου και μετά επανήλθε στο κανονικό του χρώμα. Στις 18 Νοεμβρίου του ίδιου έτους στις 11:25, γέννησα τον δεύτερό μου γιο κι επέστρεψα στο νησί όταν συτός ήταν 18 ημερών. Την 39η ημέρα μας έδωσε ο π.Ευστράτιος την ευχή του 40ημέρου και για τον Κωνσταντίνο.
Κανείς έως τότε δεν είχε δώσει σημασία στις αιμωδίες που είχα στο δεξιό άνω άκρο κατά την διάρκεια του 8ου μήνα της κυήσεως του πρώτου μου παιδιού. Και βέβαια ποιος να δώσει σημασία; Αφού η μητέρα μου ούσα ιατρός στα 16 μου χρόνια με υπέβαλλε σε μαγνητική τομογραφία εγκεφάλου η οποία και ήταν φυσιολογική. Έμενα λοιπόν στο νησί μόνη μου με 2 μωρά παιδιά, ο σύζυγός μου ήταν σε συνεχείς υπηρεσίες και ασκήσεις και η πατρική του οικογένεια η οποία διαβιεί μόνιμα έως και σήμερα στο νησί, δεν με βοήθησε ΠΟΤΕ αφού δεν γνώριζε και δεν γνωρίζει τα εγγόνια της. ‘Ετσι λοιπόν απεγνωσμένη την ημέρα που σαραντήσαμε τον Κωνσταντίνο, παρακάλεσα τον Ταξιάρχη να μου δώσει ότι εκείνος θέλει αρκεί να φύγω ζωντανή από το νησί!!!! 
Στις 10 / 02 / 2011, δηλαδή σε διάστημα 1,5 μήνα περίπου από την τελευταία μου επίσκεψη στην Μονή ξύπνησα παράλυτη..... ο σύζυγος ήταν πάλι σε άσκηση και τα μωρά μόνα στο δωμάτιό τους. Πανικόβλητη κάλεσα στο τηλέφωνο την μητέρα μου στην Αθήνα η οποία και πήρε στο στρατόπεδο, έστειλαν τον άντρα μου εσπευσμένα στο σπίτι και μεταβήκαμε στο Βοστάνειο νοσοκομείο Μυτιλήνης.
Με εξέτασαν παθολόγος και νευρολόγος και μου υπέδειξαν να φύγω για Αθήνα για να υποβληθώ σε νέα μαγνητική εγκεφάλου με το ερώτημα <<Σκλήρυνση κατά Πλάκας>>. Στις 14 / 02 / 2011 φτάσαμε στην Αθήνα στο πατρικό μου. Στις 18 υπεβλήθεικα σε μαγνητική εγκεφάλου στο νοσοκομείο ΄΄ΜΗΤΕΡΑ΄΄ και στις 19 διαγνώστηκα οτι έπασχα από Σκλήρυνση κατά Πλάκας με 47 ενεργείς εστίες στον εγκέφαλο. 
Την επομένη εισήχθει στο ΄΄Αιγινήτειο Νοσοκομείο΄΄ όπου έκανα και οσφυονωτιαία παρακέντηση, πιστοποιήθηκε η νόσος και πήρα 1η φορά ενδοφλέβια κορτιζόνη με σκοπό να επανέλθω. Μέχρι λοιπόν τις 18 / 02 / 2012 που υπέστειν την τελευταία μεγάλη υποτροπή της νόσου με παραλυσία αριστερού άνω κάτω άκρου που με ακινητοποίησε περί τις 45 ημέρες, είχα εισαχθεί 8 φορές στο νοσοκομείο και είχα λάβει ανάλογες φορές ενδοφλεβίως κορτιζόνη. 
Μία εκ των φορών αυτών υπέστει και μερική τύφλωση από το δεξιό μάτι και μετά από 15 ημέρες επανήλθε πλήρως η όρασή μου. Ο σύζυγός είχε πάρει όμως μετάθεση, ως σύζυγος Α.Μ.Ε.Α. κι έτσι ήμουν πια στο πατρικό μου κι είχα τους δικούς μου ανθρώπους να με βοηθούν!!! Ούσα αλλεργική σε όλες τις θεραπείες με ιντερφερόνη (ενέσιμη μορφή) στις 18 / 07 / 2012 εισήχθειν εκ νέου στο ΄΄Αιγινήτειο Νοσοκομέιο΄΄ με σκοπό να λάβω φινγκολιμόδη, μία νέα θεραπεία σε μορφή χαπιού που 6 μήνες πριν είχε έρθει στην Ελλάδα.
Ας σημειωθεί οτι ο θεράπων ιατρός μου, αναπληρωτής καθηγητής της έδρας της Νευρολογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών κος Αντώνης Ρόμπος, πολλάκις δήλωσε στην μητέρα μου, οτι άλλη μία φορά στην 50ετή καριέρα του, τού έχει τύχει τόσο δύσκολο περιστατικό όσο εγώ. Από τότε λαμβάνω φινγκολιμόδη και κάθε 6-8 μήνες κάνω επαναληπτικές μαγνητικές εγκεφάλου και αυχένος. Με την βοήθεια του Θεού και του Ταξιάρχη δεν έχω υποστεί καμία νέα υποτροπή 2 χρόνια τώρα.
Το θαυμαστο είναι ότι η τελευταια μαγνητική εγκεφάλου ορίστηκε στις 8 Νοεμβρίου 2013, την ημέρα δηλαδή της γιορτής των Ταξιαρχών. Εγώ δεν έχασα την πίστη μου και συνεχώς παρακαλούσα τον Ταξιάρχη να με βοηθήσει σε αυτή την ανίατη ασθένεια. Και ο θαυμαστός Αρχάγγελος έκανε το θαύμα Του!!
Παραμονή της εξέτασης, 7 Νοεμβρίου, έγινε ιερά αγρυπνία προς τιμήν των Ταξιαρχών, στον ιερό Ναό Ζωοδόχου Πηγής Καλογρέζας Αττικής, στην οποία παρεβρέθηκα με τα παιδιά και τον σύζυγο μου, κι έκανα αρτοκλασία στην Χάρη Του.
Την επόμενη μέρα το πρωί, ανήμερα των Ταξιαρχών, σηκώθηκα και θέλησα να κοινωνήσω πριν πάω να κάνω τις μαγνητικές εξετάσεις. Έτσι κι εγινε. Μπηκα στον μαγνήτη και σε μιση ωρα τελειωσα, εξεταση που διαρκει 75 λεπτα και έπειτα πηρα τα αποτελεσματα.
Το αποτέλεσμα αναφέρει: ΚΑΜΜΙΑ ΕΝΕΡΓΗΣ ΕΣΤΙΑ, ΝΟΣΟΣ ΣΕ ΥΦΕΣΗ!.
Τέλος, ο θεράπων ιατρός μου κος Ρόμπος μετέβει στο Λονδίνο όπου κι αφιερώθηκε στην έρευνα για την θεραπεία της νόσου. Τώρα πια, με παρακολουθεί ο Διευθυντής του Νευρολογικού Τμήματος του 401 Γενικού Στρατιωτικού Νοσοκομείου Αθηνών κος Φάκας Νικόλαος ο οποίος στο ιατρέιο του έχει την εικόνα του Ταξιάρχη, χωρίς να γνωρίζει τίποτα για την δική μου ιστορία και την πρόσεξα την ημέρα που πήγα για να μου γράψει την μαγνητική, που έγινε στις 08 / 11 / 2013.
Μου είπε όμως οτι είναι κατενθουσιασμένος με την εξέλιξη της πορείας της νόσου μου μιας και μετά από τόση ταλαιπωρία εξαφανίστηκαν οι 44 από τις 47 εστίες κι αυτές οι 3 δεν παρουσιάζουν καμμία ενεργητικότητα πράγμα ακατόρθωτο για ασθενή που πάσχει από <<Σκλήρυνση κατά Πλάκας>>.
Τέλος, θα ήθελα να σας γράψω 2 λόγια για την νόσο μου. Είναι μία νόσος του νευρικόυ συστήματος (αυτοάνοση), που εμφανίζεται σε άτομα μεταξύ 18 και 45 ετών και προκαλεί μουδιάσματα, παραλυσία σε διάφορα μέρη του κορμιού ή ακόμα και τύφλωση. Αυτά τα συμπτώματα είναι άλλοτε παροδικά και άλλοτε έχουν μόνιμο χαρακτήρα με αποτέλεσμα να ζεις για πάντα με αυτά και κάποτε να σε καθηλώνουν σε αναπηρικό αμαξίδιο.
Εγώ με την βοήθεια του Αρχαγγέλου μας, βγήκα νικήτρια από όλο αυτό και είμαι όρθια για να μπορώ να μεγαλώσω τα παιδιά μου. Εύχομαι ο Θεός να σας έχει πάντα καλά κι εσάς και την οικογένειά σας. Ο Ταξιάρχης να μας βοηθάει ΟΛΟΥΣ κι ελπίζω την άνοιξη που θα είναι καλύτερος ο καιρός να τα πούμε και από κοντά!
Με σεβασμό, Τσεσμελή Γ. Αναστασία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου