Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

μια μεγάλη δοκιμασία

Απο φιλη της σελιδας....
Πριν από δύο χρόνια μετά από μια μεγάλη δοκιμασία..Ανέβηκα Θεσσαλονίκη για να δω τους γονείς μου και για να τους βοηθήσω στις δουλειές τους... Αν και έχω ενα γιο 11 ετών ποτέ δεν έτυχε να μείνω έγκυος... Αν και είχα καθυστέρηση πίστευα ότι ήταν καθαρά θέμα άγχους... Και όλης αυτής της ταλαιπωρίας που είχαμε υποστεί. Ο Θεός όμως ήθελε να μας ανταμείψει και έμαθα οτι είμαι έγκυος... Αν και για να πω την αλήθεια στην αρχή τρόμαξα γιατί δεν είμαστε ακόμη παντρεμένοι με τον σύντροφο μου αλλά ήταν κάτι στιγμιαίο. Όταν το έμαθε η μητέρα μου άρχισε να φωνάζει να κλαίει και να χτυπιέται.. Μέχρι και να σταματήσω την κύηση σκέφτηκε!! Εγώ όμως ήμουν ήδη αποφασισμένη.. Όπως μεγαλώνουν όλα τα παιδια έτσι θα μεγαλώσει και αυτό της είπα και πήγα στο κρεβάτι μου και με πήραν τα κλάματα...Όταν έκλεισα τα μάτια γύρισα πίσω στο παλιό σπίτι στο χωριό στο δωμάτιο μου.. Εκει ήταν ένας τεράστιος άντρας με χακί στολή ξανθός με πράσινα μάτια.. Μπροστά του ήμουν ένας νάνος!! Μου λέει: Μη στεναχωριέσαι όλα θα πάνε καλά θα είμαι εγώ δίπλα στο κοριτσάκι σου να το προσέχω... Έπειτα με πήρε από το χέρι και περπατούσαμε μαζί.. Ξύπνησα.. Ήταν ο Αρχάγγελος Μιχαήλ!! Πραγματικά ήταν δίπλα μας.. Περάσαμε πολλά μέχρι να γεννήσω.. Τελευταία είχα κατεβάσει αίμα πριν γεννήσω κι όμως όλα πήγαν καλά!!! Σήμερα έχω ενα κοριτσάκι!! Και ενα αγοράκι ευχαριστώ το Θεό Και τον Αρχάγγελο που μου έδωσαν δύναμη..

ΠΗΓΗ....... https://www.facebook.com/pages/%CE%91%CF%81%CF%87%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CE%9C%CE%B9%CF%87%CE%B1%CE%B7%CE%BB-%CE%9F-%CE%A4%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B7%CF%82/316126498517138

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου