Παρασκευή 8 Ιουλίου 2016

ΜΙΑ ΘΑΥΜΑΣΤΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΤΑΞΙΑΡΧΗ!

ΜΙΑ ΘΑΥΜΑΣΤΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΤΑΞΙΑΡΧΗ!
Ονομάζομαι Χρυσόστομος Μαρκάδας και μένω στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης.
Τον Ιανουάριο του 2011 βλέπω στον ύπνο μου τον Ταξιάρχη, με τη μορφή του γιατρού, ψηλός, ξανθός και επιβλητικός.
Μου λέει: "Η γυναίκα σου δεν μπορεί να μείνει τώρα έγκυος γιατί και αυτή και το μωρό θα πεθάνουν". Φυσικά δεν έδωσα καμία σημασία στο όνειρο αυτό.
Πράγματι η γυναίκα μου κάνει εξετάσεις αίματος και λόγω μεγάλης αναιμίας ο γιατρός μας λέει ότι αν μείνει έγκυος κινδυνεύει και αυτή και το μωρό.
Μετά από λίγο καιρό ξανά βλέπω τον Ταξιάρχη στον ύπνο μου, με την ίδια μορφή, να μου λέει ότι η γυναίκα μου θα μείνει έγκυος και θα φέρει στον κόσμο ένα κοριτσάκι. Τον Αύγουστο του 2011 μαθαίνουμε το χαρμόσυνο νέο της εγκυμοσύνης ξέροντας πριν από όλους ότι είναι κοριτσάκι.
Παρόλο που η γυναίκα μου έχει το στίγμα της Μεσογειακής Αναιμίας εκτός από μία μετάγγιση η εγκυμοσύνη και η γέννα εξελίχθηκε χωρίς επιπλοκές!!!!!!
Τον Απρίλιο του 2012 γεννήθηκε η Γαβριέλα η οποία βαπτίστηκε στον Ταξιάρχη, τον Αύγουστο του 2012.
Είθε η Χάρη Του να συντροφεύει τις ζωές μας και να προστατεύει όλο τον κόσμο κυρίως αυτούς που πραγματικά έχουν ανάγκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου