Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013

ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΤΑΞΙΑΡΧΗ ΜΙΧΑΗΛ ΣΕ ΕΓΚΥΟ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ....


ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΤΑΞΙΑΡΧΗ ΜΙΧΑΗΛ ΣΕ ΕΓΚΥΟ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ....

Αγαπητέ Πάτερ Ευστράτιε

... Ήμουν 18 χρονών, όταν έμεινα για πρώτη φορά έγκυος. Στον τέταρτο μήνα της εγκυμοσύνης μου αντιμετώπισα ένα μεγάλο πρόβλημα. Ξαφνικά ένα πρωί που σηκώθηκα, είδα στο σώμα μου κάποια κόκκινα σημάδια. Σιγα σιγά αυτά πολλαπλασιάζονταν και μου δημιουργούσαν μεγάλη φαγούρα σε όλο το σώμα.
Όταν είδα ότι δεν θεραπεύοταν μόνα τους και δεν έφευγαν, πήγα στο δερματολόγο. Αυτά όχι μόνον δεν μου πέρασαν αλλά και έκανα πυρετό της τάξεως του 39 επί μια εβδομάδα. Στο διάστημα αυτό δεν μπορούσα να φάω τίποτα και στο τέλος της εμπύρετης εβδομάδας με έπιασε ένας φοβερός πόνος στα νεφρά.
Οι δικοί μου με πήγαν αμέσως νύχτα στο νοσοκομείο.

Εκεί άρχισε νέος γολγοθάς. Από εξετάσεις σε εξετάσεις και από φάρμακα σε φάρμακα περνούσαν οι μέρες και η κατάσταση η ίδια!! Οι οροί ο ένας τέλείωνε ό άλλος εμπαινε και κυλούσε ο χρόνος και οι ημέρες χωρίς κανένα απολύτως αποτέλεσμα.
Ο οικογενειακός μας γιατρός άρχισε να ανησυχεί και δημιούργησε επεισόδια στη διεύθυνση. Τότε αποφάσισαν να στείλουν τις εξετάσεις σε μία άλλη μεγάλη κλινική και να αποφανθούν εκεί οι γιατροί της. Οι γιατροί του νοσοκομείου σταμάτησαν κάθε αγωγή και περίμεναν τη γνωμάτευση της κλινικής. Έλεγαν ότι τόσα χρόνια αυτό το περιστατικό δεν τους έχει ξανασυμβεί!

Στο διάστημα της αναμονής μας στο νοσοκομείο, μου έφερε η μητέρα μου το βιβλίο “ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΑΞΙΑΡΧΗ ΜΑΝΤΑΜΑΔΟΥ”, που το είχε προμηθευτεί από το Ναό του Μανταμάδου, όταν είχε επισκεφθεί πρόσφατα την Ελλάδα. Άρχισα στην αρχή να το διαβάζω, για να περάσω την ώρα μου, αλλά από τις πρώτες κιόλας σελίδες άρχισε να ενεργοποιείται η πίστη μου. Πίστεψα στο θαύμα και άρχισα διαβάζοντας να προσεύχομαι και συγχρόνως ένιωθα να τονώνεται το ηθικό μου. Η ελπίδα για το καλύτερο ήταν μόνιμη συντρόφισσα μου. Ο πυρετός σιγα σιγά μου έπεφτε, ο πόνος γινόταν υποφερτός και στο τέλος όλα είχαν γίνει σαν και πρώτα καλά. Οι κοκκινάδες έφυγαν και η πίστη μου ανδρώθηκε.

Ήρθε και η διάγνωση από την κλινική που έλεγε ότι ειχα μολυνθεί από δύο διαφορετικούς ιούς και πως πρεπει να κάνω έκτρωση, γιατί το παιδί από τα φάρμακα και την εν γένει αγωγή, κινδυνεύει σχεδόν απόλυτα να είναι ελαττωματικό. Εγώ δεν ήθελα με κανέναν τρόπο να το δεχτώ. Έκλαιγα και παρακαλούσα τον Ταξιάρχη να ξανακάνει το θαύμα του. Οι γιατροί ήταν ανένδοτοι και πήραν τον άνδρα μου στο γραφείο και του μίλησαν σχετικά. Όταν επέστρεψε μου είπε ότι πρέπει να με δει ακόμα ένας γιατρός. Πήγαμε. Ήταν ψυχολόγος, ήθελαν να με προετοιμάσουν για την έκτρωση!
Σχεδόν κλονίστηκα, ακούγοντας τις μεταπτώσεις σε περίπτωση που θα γεννούσα άρρωστο παιδί!
Μου είπαν αύριο το πρωί να είμαι νηστικιά, θα ερχόταν να μου κάνουν προνάρκωση για την έκτρωση.

Όλη τη νύχτα δεν κοιμήθηκα. Γονατιστή μπροστά στην εικόνα του Ταξιάρχη, που έχει το βιβλίο του, προσευχόμουν να κάνει το θαύμα. Πέρασα τις πιο δύσκολες ώρες της ζωής μου. Καθώς προσευχόμουν, δύο εικόνες έμπαιναν στη μνημη μου, η μία έβλεπα το άρρωστο παιδί, που θα γεννούσα και θα μεγαλώνω μέσα στη θλίψη και πόνο. Η άλλη την αμαρτία της έκτρωσης, το κομματιασμένο κορμάκι του παιδιού και την απολογία μου στον Κύριο. Μου `ρχόταν να τρελαθώ!
Τι να κάνω; Ταξιάρχη μου βάλε το χέρι Σου, βοήθησε με.

Φαίνεται πως στη θέση αυτή της προσευχής, με πήρε ο ύπνος και βλέπω ένα ζωντανό όνειρο:

“.. Ήμουν λέει, στο κρεβάτι μου ξαπλωμένη και έρχεται ο πονηρός με ένα δρεπάνι γελώντας σαρκαστικά, έτοιμος να το μπήξει στην κοιλιά μου. Πριν όμως κάνει καμιά κίνηση, παρουσιάζεται από την πόρτα του θαλάμου ο Κύριος, συνοδευόμενος από τον Ταξιάρχη. Κοιτάζει με αυστηρό βλέμμα τον πονηρό, ο οποίος ζαρώνει από τον φόβο του και μικραίνει.
Με πλησιάζει, έπειτα ο Κύριος, μου πιάνει το χέρι, και μου λέγει:
“..Μη φοβάσαι όλα θα πάνε καλά!!...”
“..Μα Κύριε -του λέω- είμαι αμαρτωλή..”
Εκείνος μου απάντησε:
“..Φέρνοντας το παιδί σου στη ζωή, θα συγχωρεθούν οι αμαρτίες σου!..”

Το πρωί το χειρουργικό τραπέζι ήταν έτοιμο για την έκτρωση. Εγώ όμως πήρα την απόφαση.. θα το κρατήσω το παιδί και θα του δώσω το όνομα του Ταξιάρχη!! Έτσι και έγινε, το παιδί γεννήθηκε στις 8 Νοεμβρίου!!!
Και το καλοκαίρι με τη βοήθεια του Αρχαγγέλλου, θα έρθουμε στην Ελλάδα και στο Μανταμάδο για να το βαφτίσουμε.
Θερμά σας παρακαλώ, Πάτερ Ευστράτιε, αν είναι δυνατόν να δημοσιεύσετε το θαύμα στο περιοδικό σας, σαν ευχαριστία και τιμή στο Μεγαλόχαρο Ταξιάρχη μας.

Μετά τιμής και σεβασμού
Despina Kessesidou
Pfullingen – Deutschland

Πρωτοπρεσβυτέρου Ευστρατίου Δήσσου, “ΠΟΙΗΤΙΚΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΓΓΕΛΩΝ ΜΑΝΤΑΜΑΔΟΥ”, Τόμος Δ`, σελ.106

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου