Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

ENA ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΤΑΞΙΑΡΧΗ.... ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΣΕ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ

ENA ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΤΑΞΙΑΡΧΗ.... ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΣΕ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ

Πάτερ μου, άρχισε ο Κωνσταντίνος. Η συζυγός μου τώρα και αρκετό καιρό, έπασχε από μια μία σοβαρή γυναικολογική ασθένεια. Οι γιατροί έπειτα από διάφορες θεραπείες και πολύ σκέψη αποφάσιαν να την εγχειρίσουν. Έγινε η πρώτη εγχείρηση και ήταν πάρα πολύ σοβαρή και επικίνδυνη. Μετά από δύο 24ωρα οι μου είπαν πως η γυναίκα μου δεν είναι καθόλου καλά και πως μάλλον θα χρειαστεί και άλλη εγχείρηση.

Πράγματι η γυναίκα μου υπέφερε και σε λίγες ημέρες είχε μείνει μισή!!!!! Την πήγαν στο διαγνωστικό “Υγεία”, άνοιξαν οι χειρουργοί τη γυναίκα μου και της βρήκαν τα περισσότερα όργανα πειραγμένα και άχρηστα. “Δεν γίνεται τίποτα” λένε στο γιατρό Κο Καλογήρου οι χειρουργοί γιατροί και στεμου έκοψαν κάθε ελπίδα!!! Πήρα την γυναίκα μου και την πήγα στο νοσοκομείο “Μητέρα”. “Θα της γίνουν οι σχετικές εξετάσεις αύριο και αν διαπιστώσω ότι μπορεί να αντέξει άλλη εγχείρηση, θα την ανοίξω και ότι θελήσει ο Θεός” με καθυσηχσε κάπως ο γιατρός κος Μπέλος.

Στο θάλαμο που πήγαν τη γυναίκα μου, ακούσαμε από μία άρρωστη, για τον Ταξιάρχη και την θαυμαστή του εικόνα στο Μανταμάδο. Νοερώς τον παρακάλεσα, θερμός μεσίτης προς τον Κύριο να γίνει και αφέθηκα στην ευσπλαχνία Του. Το βράδυ της ίδιας μέρας πήγα σπίτι να ξαπλώσω λίγο και να ξεκουθραστώ. Κάθησα στο ντιβάνι σκεπτικός και πολύ στεναχωρημένος..

Δεν ξέρω, από την εξάντληση αν με πήρε ο ύπνος ή ήμουν ξυπνητός! Μπροστά μου εμφανίστηκε ένας γεροδεμένος μελαχροινός νέος ψηλός.... μου χαμογέλασε, έκανα να σηκωθώ, με κράτησε...”ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ” , μου είπε, “ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ”
Μα πως ; Εγώ απο εκει τωρα ήρθα και ο καθηγητής μου είπε ότι θα γίνουν αύριο οι εξετάσεις και τότε θα αποφασίσει αν κατά πόσον θα γίνει εγχείρηση!!

“ΕΓΩ ΣΥΝΤΟΜΕΥΣΑ ΤΗΝ ΕΓΧΕΙΡΗΣΗ!! ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ!! ΜΗ ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΕΣΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΑ!! ΝΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΦΕΡΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΝΤΑΜΑΔΟ!!! ΘΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΕΝΩ, ΤΩΡΑ ΠΑΩ ΣΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΟΥ, ΜΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ!!

Λέγοντας τις τελευταίες του λέξεις έγινε άφαντος, πετάχτηκα επάνω έριξα λίγο νερό στο πρόσωπο μου πήρα το αυτοκίνητο και σε λίγο έφτασα στο νοσοκομείο!! Το κρεβάτι της γυναίκας μου άδειο!!

“Την πήρανε στο χειρουργείο” μου είπαν οι άλλες γυναίκες στον ίδιο θάλαμο. Ζητούσα την προϊσταμένη, την βρήκα σε έναν θάλαμο: “Μην ανησυχείς είναι στο χειρουργείο. Μόλις έφυγες την πιάσανε φοβεροί πόνοι σε όλη την κοιλιακή χώρα και σφάδαζε. Πήραμε τηλέφωνο τον κο Μπέλο, ο οποίος ήλθε αμέσως και βλέποντας την κατάσταση αυτή την έβαλε αμέσως χειρουργείο”
Πήγα έξω περίμενα. Τα λόγια της προισταμένης επιβεβαίωναν τα λόγια του νέου, που τώρα ήμουν σίγουρος πως ήταν ο Ταξιάρχης. Άνοιξε κάποτε η πόρτα, στο κατώφλι ο κος Μπέλος κατάκοπος και καταιδρωμένος: “Κύριε Φραγκουλάκη ήμαστε εκτός κινδύνου, τόσα χρόνια πρωτη μου φορά συμβαίνει τέτοια περίπτωση, τα μισά της όργανα κατεστραμένα! Είναι θαύμα που ζούσε!! Αν δεν την έπιαναν οι σημερινοί πόνοι να την πάμε στο χειρουργείο δεν θα ζούσε μέχρι αύριο!!!”
Βρισκόμουν πάνω από το προσκέφαλο της γυναίκας μου, όταν συνερχόταν από τον ύπνο.........: “Που είναι;” ρώτησε σιγά.. “ποιός Μαρία;” “ Ο Ταξιάρχης ο Ταξιάρχης! Τον έχασα ! Ήτανε όλη νύχτα κοντά μου και τώρα τον έχασα!!”
Τα δάκρυα πάτερ μου της έβρεξαν το μέτωπο και άνοιξε τα μάτια της
“Ναι Μαρία εδώ ήταν και σε φρόντισε, όμως μην ανησυχείς, μόλις γίνεις καλά θα πάμε στο Ναό του να τον ευχαρστήσουμε και τότε θα τον ξαναδείς!!!”

(Πρωτοπρεσβυτέρου Ευστρατίου Δήσσου, “ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΑΞΙΑΡΧΗ ΜΑΝΤΑΜΑΔΟΥ”, τόμος Β`,σελ.153)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου