Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2013

ΜΕ ΧΕΙΡΟΥΡΓΗΣΕ Ο ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΑΗΛ...

ΜΕ ΧΕΙΡΟΥΡΓΗΣΕ Ο ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΑΗΛ...
Μιά συγκλονιστική μαρτυρία ενός  ιερέως - γιατρού, μέλους τής Ακαδημίας Επιστημών τής Νέας Υόρκης
     
 
Μιά σπανιοτάτη απεικόνιση Αγγελικών δυνάμεων, πού βρέθηκε "ακούσια", σε εκτύπωση φίλμ κάποιων φίλων, τόν περασμένο χειμώνα. Σέ δεδομένη  μεγένθυση, διακρίνονται καθαρά, μικροί ιπτάμενοι άγγελοι στό βάθος, καί εκατέρωθεν στά έλατα...
------------------------------------------------
Τό παρακάτω περιστατικό στό οποίο θά αναφερθούμε, συνέβει στόν π. Δανιήλ Σάπικα, κάτοικο Αθηνών, Αρχιμανδρίτη καί γιατρό. Τό 1976 αποφοίτησε από τήν Θεολογική Σχολή Αθηνών, καί τό 1978 χειροτονήθηκε κληρικός. Τό 1992 αποφοίτησε από τήν Ιατρική Σχολή τού Πανεπιστημίου Αθηνών, καί τό 1992 εκλέγεται ενεργό μέλος τής Ακαδημίας Επιστημών Νέας Υόρκης. Μάλιστα είναι καί ό πρώτος Ορθόδοξος κληρικός μέλος τής Ακαδημίας Επιστημών.
Στίς 19.2.01 σέ πανηγυρική εκδήλωση ενώπιον τού Αρχιεπισκόπου Αθηνών, εκπροσώπου τού Προέδρου τής Ελληνικής Δημοκρατίας καί μελών τής Κυβέρνησης, τού απονεμήθηκε πλατινένιος κόττινος γιά τίς υπηρεσίες του στόν Οικουμενικό Ελληνισμό.
Διηγείται ό ίδιος...
"Στίς  22  Απριλίου 1994 εισήχθηκα στό Ευγενίδειο Θεραπευτήριο μέ 4,5 κιλά εμπύημα δεξιού ημιθωρακίου, μέ συμπτώματα απολύτου άπνοιας, αδυναμία βάδισης, 41,5 πυρετό,  ενώ υπέστην καί διαβητικό σόκ αγνώστου αιτιολογίας...
Μέσα από ένα σύνεφο έβλεπα καί άκουγα τά συμβαίνοντα μέσα στό χειρουργείο, καί τό βάσανο τό μεγάλο ήταν, ότι, σάν γιατρός γνώριζα πολύ καλά τήν κρίσιμη κατάστασή μου...
Γνώριζα, ότι τό ποσοστό κατάληξης ( θανάτου μου ) ήταν γύρω στό 95%. Καί δέν είχα άδικο. Μάλιστα ήμουν καί επιεικής στήν κρίση μου, γιατί ή ιατρική ομάδα πού αποτελείτο από τόν Ιωάννη Μπελένη διευθυντή τού Ευαγγελισμού, τόν καθηγητή Χρυσόστομο Μελισσινό διευθυντή πνευμονολογικής κλινικής στό Νοσοκομείο Υγεία, καί μέ τήν Ειρήνη Μπατάλη αναισθησιολόγο νά φοβάται νά μού δώσει νάρκωση γιά τόν κίνδυνο ανακοπής τής καρδιάς λόγω βάρους μου, συζητούσαν δυνατά γιατί δέν πίστευαν ότι άκουγα τά λεγόμενά τους...
Τούς άκουγα νά μού δίνουν ζωή μόνο 2% !...
"Θά κάνουμε ό, τι  μπορούμε, έλεγαν, γιατί οί πιθανότητες ζωής είναι ελάχιστες, μέ ποσοστό κατάληξης 98% ! Έτσι κι΄ αλλιώς καταδικασμένος είναι..."
Εκείνη τήν ώρα ένιωσα μόνος, κατάμονος...Έκανα μέ κόπο τόν σταυρό μου καί προσευχήθηκα στόν προστάτη μου, τόν Ταξιάρχη...
" Ταξιάρχη μου, Αρχάγγελε Μιχαήλ, μή μέ αφήνεις, μή μέ εγκαταλείπης. Εσένα μόνο έχω τώρα, σ΄εσένα εμπιστεύομαι τήν ζωή μου..." !
Ένας μεταλικός θόρυβος διέκοψε τήν νοερά προσευχή μου. Φοβήθηκα ότι μέ τήν κίνηση τών χεριών μου έριξα κάποιο εργαλείο, καί προσπάθησα νά γυρίσω τό κεφάλι μου πρός τήν κατεύθυνση τού θορύβου.
Καί τότε...ώ Θεέ μου !
Ό Αρχάγγελος Μιχαήλ, ό Ταξιάρχης, μέ τήν πανοπλία του καί τό σπαθί στό δεξί χέρι του, στεκόταν πλάϊ μου, χαμογελαστός καί ολοζώντανος !
" Δανιήλ, είμαι εδώ, μού είπε. Δέν σέ εγκατέλειψα. Σέ προστατεύω. Εγώ θά σέ χειρουργήσω, καί θά γίνεις καλά. Μή φοβάσαι ! "
Ήταν τά λόγια τού Αρχαγγέλου, καί καθώς μού μιλούσε ακούμπησε τό ξίφος στό στήθος μου !...
Σέ λίγο ήλθε ό καθηγητής Μπελένης. " Άς προσευχηθούμε μαζί πάτερ Δανιήλ, μού είπε, καί μέ τήν βοήθεια τού Θεού όλα θά πάνε καλά "Καί πράγματι πήγανε !
Ή εγχείρηση πέτυχε. Τό χέρι τού γιατρού πού τό οδηγούσε ό Αρχάγγελος, είμαι βέβαιος γιαυτό, μού ξανάδωσε πάλι τήν ζωή πού είχε αρχίσει νά φεύγει από μέσα μου. Καί σήμερα, όχι γιά πρώτη φορά, ήλθα καί πάλι εδώ, στό πανελλήνιο προσκύνημα τών Παμμεγίστων Ταξιαρχών  στό Μανταμάδο τής Λέσβου, γιά νά ευχαριστήσω τόν Αρχάγγελο τού Θεού  Μιχαήλ, γιά τήν σωτηρία μου..."
( απόσπασμα από τό τριμηνιαίο δελτίο επικοινωνίας " Ό Ταξιάρχης " , τού Ιερού προσκυνήματος Ταξιαρχών Μανταμάδου τής Λέσβου )

7 σχόλια


einai olozwntanos.emfanistike me to spathi ston upno mou kai mou eipe oti tha me prostateuei..ton exw sunaixeia konta mou.....

einai prgmatika apithano poy stis meres mas symbainoun tetoia pragmata. Prepei oloi na eyxaristoume ton Theo gia ayta pou mas dinei kai na mas exei kala.

δεν το εχω αναφερει ποτε σε κανενα, παρα μονο στον πνευματικο μου. γι'αυτο θα κρατησω την ανωνυμια μου.
το περιστατικο εγινε πριν 6 χρονια. κουβαλωντας καποιο επιπλο με βρηκε η μια γωνια του στο στηθος και μου εκανε ενα μικρο ελαχιστο σημαδι εξωτερικα. οσο περνουσαν ομως οι μερες, κατι σαν λιπωμα μεγαλωνε ακριβως κατω απο το σημαδι. γενικως δεν ανησυχω για τετοια μικροπραγματα και ετσι το ειχα βγαλει απο το μυαλο μου για κανα 2-3 μηνες. ισως και παραπανω. δεν ηταν και κατι σημαντικο αλλωστε.
μετα απο αρκετο καιρο που το ξαναθυμηθηκα ανακαλυψα οτι το "λιπωμα" ειχε μεγαλωσει σημαντικα και ειχε σκληρηνει παρα πολυ. ειχε το μεγεθος μεγαλου φασολιου. αρχισα να το πιανω συνεχεια για 3-4 μερες και ενιωθα οτι συνεχιζε να μεγαλωνει και να γινεται ολο και πιο σκληρο.
εκεινες τις μερες ετυχε να αγορασω το βιβλιο "θαυματα Αρχαγγελου Μιχαήλ" απο τις εκδοσεις "αποστολος βαρναβας". καθομουν στον καναπε μου στο σαλονι και το διαβαζα. το χερι μου εκεινες τις μερες πηγαινε παλι συνεχεια πανω στο σημειο που ειχα το σημαδι χωρις ομως να εχω καποιο αγχος γι'αυτο. Γινοταν μηχανικα.
καποια στιγμη διαβασα για καποιον κυριο που τον ειχε βοηθησει ο Αρχαγγελος Μιχαηλ σε μια αρρωστια -δεν θυμαμαι τωρα ποιο θαυμα ηταν στο βιβλιο- και ασυναισθητα ειπα μεσα μου και χωρις κανενα παραπανω αγχος: "αρχαγγελε μου δεν μου παιρνεις και μενα αυτο το λιπωμα που οσο παει και μεγαλωνει και δεν το ειχα παρει χαμπαρι τοσο καιρο". συγχρονως ενιωθα καποια μικρη συγκινηση οχι για μενα καθως δεν ειχα την παραμικρη ανησυχια, αλλα για το θαυμα που μολις ειχα διαβασει.
την επομενη ακριβως στιγμη, οπως παντα μηχανικα, ξαναεβαλα το χερι μου πανω στο σημειο που ειχα το λιπωμα. αλλα λιπωμα δεν εβρισκα. τρελλαθηκα. αρχισα να ψαχνω μην τυχον ακουμπουσα σε λαθος σημειο. τιποτα δεν βρηκα. το λιπωμα απλα ειχε εξαφανιστει. ετσι σε ενα δευτερολεπτο. ετσι με μια απλη σκεψη/παρακληση στον αρχαγγελο Μιχαηλ.
δεν το πιστευα οτι μπορει να συμβαινει αυτο. αλλα συνεβαινε και δεν υπηρχε καμια αμφιβολια οτι συνεβαινε. δεν ειχα εξηγησεις παρα μονο την εμπερια, το γεγονος. ενα λιπωμα που υπηρχε για μηνες στο στηθος μου, το οποιο το επιανα μηχανικα της τελευταιες 5 μερες και το οποιο οσο πηγαινε μεγαλωνε και σκληραινε, εξαφανιστηκε σε ενα δευτερο μετα απο μια απλη σκεψη/προσευχη.
δεν ξερω αν ηταν επικινδυνο. η αποψη μου ειναι οτι δεν ηταν. απλα ο Αρχαγγελος και κατ'επεκταση ο Θεος, μου εδειξαν οτι εχω την στηριξη τους εκεινη την περιεργη για μενα περιοδο.

ΠΗΓΑ ΝΑ ΓΕΝΝΗΣΩ ΤΟΝ ΑΓΟΡΑΚΙ ΜΟΥ ΣΤΙΣ 23-1-2001 ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΕΙΧΑ ΧΑΣΕΙ ΠΡΙΝ ΝΑ ΓΕΝΝΗΣΩ ΣΤΟΝ ΕΝΝΑΤΟ ΜΗΝΑ ΚΥΗΣΗΣ ΕΝΑ ΑΓΟΡΙ ΕΤΣΙ ΟΤΑΝ ΧΑΘΗΚΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣ ΟΙ ΠΑΛΜΟΙ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΝΑ ΓΕΝΝΗΣΩ ΕΝΩ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΟΥ ΤΑ ΧΑΣΑΝ ΟΣΟΙ ΗΤΑΝ ΓΥΡΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΖΟΥΣΕ ΓΙΑ ΛΙΓΑ ΛΕΠΤΑ ΔΙΟΤΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΗΚΑ ΣΤΟΝ ΑΓΓΕΛΟ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΨΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΝΑ ΧΑΡΙΣΤΕΙ Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΗΔΗ ΕΙΧΑ ΔΩΣΕΙ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΜΑΣ ΑΡΚΕΤΕΣ ΨΥΧΟΥΛΕΣ ΠΡΙΝ ΓΙΑΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑ ΕΙΧΑ 5 ΠΑΛΥΝΔΡΟΜΕΣ ΚΥΗΣΕΙΣ ΗΜΟΥΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΤΕΛΙΚΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΒΑΘΥΑ ΜΕ ΠΙΣΤΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ Ο ΠΑΛΜΟΓΡΑΦΟΣ ΕΔΕΙΞΕ ΖΩΗ ΣΤΟ ΒΡΕΦΟΣ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΥΓΙΕΣΤΑΤΟΣ ΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΓΙΟΡΤΑΖΕ Ο ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΑΓΑΘΑΓΓΕΛΟΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΥΓΝΩΜΩΝ ΓΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΠΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΑΙ ΟΠΩΣ ΠΡΟΕΙΠΑ Η ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΟΥ ΕΓΙΝΕ ΘΑΥΜΑ ΠΟΥ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΕΞΕΤΑΣΑΝ ΤΟ ΜΩΡΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΟΡΩΤΗΤΑ ΤΟΥ Η ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΧΤΥΠΟΥΣΕ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΘΗΚΕ ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΑΥΤΗ Η ΟΛΙΓΟΛΕΠΤΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΩΝ ΚΑΡΔΙΑΚΩΝ ΠΑΛΜΩΝ ΕΝΑΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΟΦΟΡΕΑΣ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΝΤΩΝΗΣ ΦΩΝΑΖΕ ΟΧΙ ΠΑΛΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΕΝΝΟΟΥΣΕ ΤΗ ΦΡΙΚΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΖΗΣΕΙ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟΥ ΜΗΝΕΣ ΟΤΑΝ ΕΙΧΑ ΧΑΣΕΙ ΕΝΑ ΕΤΟΙΜΟ ΑΓΟΡΙ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΑΥΤΑ ΟΛΑ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΣΤΟ ΜΑΙΕΥΤΗΡΙΟ ΙΑΣΩ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΜΟΙΡΑΣΤΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΑΜΗΝ

MIA FWRA EIMOYN ME THN ADERFH MOY MEGALO SAVATO KAI PEIGENAME STHN EKLHSIA GIA THN ANASTASH ALLA H EKLHSIA EITAN APANO STO VOYNO KAI PEIGENAME ME TA PODIA ALLA DEN EIXE FWS KAI PERNAGAME EXW APO TO NEKROTAFIO KAI EITAN ANAMENA TA KANTHLAKIA APO TA MNHMATA KAI EMEIS FWVH8EIKAME KAI H EKLHSIA MAS STO XWRIO LEGETE AG.TAXIARXES KAI KANOYME DINATA APO TO FWVOMAS AX AG.TAXIARXES AN MAS AKOYTE KANTE KATI NA VLEPOYME KAI EIDAME XAFNHKA STON OYRANO NA EINAI SXHMATHSMENH H AG.TAXIARXES TOYS VLEPAME KANONIKA ME TO XHFWS TOYS TA FTERA TOYS KAI EITAN EKEI MEXRI POY MPEIKAME STHN EKLEISIA APOTOTE PEISTEPSA PIO POLH OTI KATI EIPARXH KAI MAS AKOYME KAI MAS VWEI8ANE

το φτερουγισμα του ειναι χαδι στην ψυχη μας! Αρχων Μιχαηλ Σε ευχαριστω!!!!! έχε καλα όλα τα παιδιά του κοσμου, σε χρειάζονται δίπλα τους!

Γεια σας, θα ήθελα να μοιραστώ με τους αναγνώστες σας προσωπική μαρτυρία περί σωτηρίου επεμβάσεως του Αρχαγγέλου Μιχαήλ στην ζωή μου .Δεν μου φανερώθηκε , αλλά επενέργησε υπέρ εμού. Πριν μερικά χρόνια εργαζόμουν σε Γραμματεία Πανεπιστημιακής Σχολής στην κρήτη.Στην πόλη , όπου έδρευε το Πανεπιστήμιο , δυστυχώς λειτουργούσε παρανόμως και εν κρυπτώ παραθρησκευτική ομάδα με ρίζες από Αργεντινή ,( που έχει καταδικασθεί από την Ελληνική Δικαοσύνη ), σουλατσάριζε στο Πανεπιστήμιο χωρίς να δίνει λογαριασμό σε κανένα ( το παίζουν "στρατός ") και αναρτούσε αφίσες περί επικειμένων διαλέξεων φυσικά ανυπόγραφες και ψευδεπίγραφες, πράγμα που απαγορεύεται από το Σύνταγμα επισύρει ποινικές κυρώσεις. Μαζί με την Προϊσταμένη μου φέραμε το θέμα στην Σύγκλητο , ζητώντας να παρέμβει η Διοίκηση και να ενημερωθούν οι φοιτητές ( το θράσος τους υπήρξε τέτοιο, που απείλησαν την Υπεύθυνη της Βιβλιοθήκης , που τους απαγόρευσε να αναρτούν αφίσες στο χώρο και κάλεσε τον Φύλακα να τους απομακρύνει ).Πήγαμε και στον Εισαγγελέα. Επειδή φοβούνται τους Κρητικούς , που είναι θρησκευόμενοι άνθρωποι σε μεγάλο βαθμό , προσπαθούν να αλιεύσουν φοιτητές μη Κρητικούς , που ζουν μόνοι τους και δεν έχουν κοντά την οικογένειά τους. Κατάφεραν να βρουν τη διεύθυνση και το τηλέφωνό μου και μου χτύπησαν την πόρτα .Άνοιξα , νομίζοντας πως είναι κάποια φίλη.Αντικρύζω μία γεροδεμένη και καλογυμνασμένη κοπέλα ( κοινώς θα μπορούσε να με μία μπουνιά να με λιώσει ) , που ουδέποτε είχα συναντήσει την ζωή μου , με βλέμμα πραγματικά θολωμένο και οργισμένο , που άρχισε να απειλεί εμένα και την Προϊσταμένη μου - νόμιζε πως ήταν θεία μου ), ότι θα μας κάνουν μήνυση , θα ζητήσουν αποζημιώσεις , ότι θα μας διώξουν απ'τις δουλιές μας και άλλα φληναφήματα.Της ζήτησα να φύγει από το σπίτι μου και της είπα πως ότι έχει να πει ,ας έλθει στο γραφείο του Εισαγγελέα , που έχει αναλάβει το θέμα και εμείς ως Πανεπιστήμιο θα είμαστε εκεί, δεν κρυβόμαστε. Αρνιόταν δε να μου αποκαλύψει την ταυτότητά της. Απήντησε πως θα έφευγε όταν το ήθελε αυτή και προσπάθησε - τρομάρα της - να με υπνωτίσει - μου'λεγε να την κοιτώ στα μάτια , ότι θα μου κάνουν κακό ότι ξέρουν τι σκέπτομαι και άλλα ανόητα πράγματα.Το μόνο που κατάφερε ήταν να με εξοργίσει τόσο πολύ σκεπτόμενη τον αριθμό των παιδιών που παραπλανούν και τις οικογένειες που διαλύουν , τις αυτοκτονίες που έχουν γίνει να σας πω φοβήθηκα και λίγο , διότι ήταν θεόρατη.Αμέσως επικαλέσθηκα νοερά τον "νονό μου" Αρχάγγελο Μιχαήλ , νε με βοηθήσει.Αισθάνθηκα αμέσως μία ώθηση στην σπονδυλική μου στήλη , σαν κάποιος να έβαλε ένα ζεστό χέρι στην μέση μου και σαν να με σήκωσε, ένοιωσα πιο ανάλαφρη, γαλήνια και δυνατή, σαν να ψήλωσα.Θυμάμαι ακόμη τον τρόμο στο προσωπό της όταν της είπα πως με προστατεύουν οι Αρχάγγελοι και δεν μπορεί να με βλάψει .Εγώ που είμαι 47 κιλά κλαράκι και δεν έχω σωματική δύναμη.Της είπα πως πιστεύω στον Χριστό , δεν την φοβάμαι.Δεν θα με κάνει να σωπάσω ,αρκετό κακό έχουν κάνει σε τόσους νεους ανθρώπους.Αυτή πάλι έλεγε πως θα μου φέρει ενάντια Χριστό και Διάολο μαζί - της απάντησα"δεν πα να φέρει και τον Πάπα".Εκείνη την στιγμή στο διαμέρισμά μου εισέβαλε η Αστυνομία , την κάλεσε η γειτόνισσα και συνέλαβε και οδήγησε στο κρατητήριο και αυτην και δύο ρωμαλέους νεαρούς( σωματοφύλακές της ) , που παραφύλαγαν κάτω από την πολυκατοικία. Έκανα μακροσκελή κατάθεση και εγώ και μέλη του Πανεπιστημίου στον Αστυνομικό Διοικητή .Μήνυση δεν υπέβαλα , εξάλλου και αυτό το κορίτσι θύμα τους είναι. Για το υπόλοιπο του ακαδημαϊκού έτους δεν με ενόχλησαν , αργότερα επέστρεψα κι εγώ στην Αθήνα. Ευγνωμονώ τον Αρχάγγελο Μιχαήλ για την προστασία , που μου παρείχε και εύχομαι οι φύλακες άγγελοι των παιδιών , που έχουν παρασυρθεί από περίεργες δοξασίες εξ Ινδιών να βοηθήσουν τα άτομα αυτά να βρουν το φως.ΠΗΓΗ.....http://orthodox-world.pblogs.gr/2008/05/megalo-thayma-toy-arhaggeloy-mihahl-kai-fwtografia-aggelwn.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου